Ekonomi

Çimsa, Intercem’de uluslararası çimento sektörüyle buluştu

Sabancı Topluluğu’nun dünya markalarından Çimsa, 5-7 Eylül tarihleri ​​arasında İstanbul’da düzenlenen küresel çimento sektörü konferansı Intercem’e katıldı. Çimsa, Intercem’de dünyada ve Türkiye’de büyük ilgi gören, fark yaratan özel çalışmalarını tanıttı.

 Intercem’in 117. toplantısı, Çimento, Cam, Seramik ve Toprak Eşyaları İhracatçıları Birliği (ÇCSİB) işbirliğiyle 5-7 Eylül tarihleri ​​arasında İstanbul’da gerçekleştirildi.

Sabancı Topluluğu’nun dünya markası Çimsa, departmanın her yıl gerçekleştirdiği çığır açan konferanslarından biri olan Intercem’e farklı çalışmalarıyla damgasını vurdu. Çimsa; Gri çimentoyu, beyaz çimentoyu ve özel çalışmalarını Intercem ziyaretçilerine tanıttı. Ayrıca Çimsa Sürdürülebilirlik ve EHS Küme Yöneticisi Neslihan Ergüven, “Sınır Karbon Yönetmeliği” panelinde Çimsa’nın karbondan arınma yolculuğuna ilişkin gelişmeleri katılımcılarla paylaştı.

Çimsa CEO’su Umut Zenar,Intercem Konferansına ilişkin şu değerlendirmelerde bulundu:

“Rekabetin yoğun olduğu çimento sektöründe öncü rolümüzü sürdürmek için dünyadaki gelişmeleri yakından takip ediyoruz. Segmentimizi bir araya getiren bu özel aktiviteler; Müşterilerimizle bir araya geldiğimiz, onlara üretim ve hizmet kalitemizi anlatma fırsatı bulduğumuz, fikir alışverişinde bulunduğumuz ortamlar olarak görüyoruz. Bu etkinliklerde oluşturulan karşılıklı çıkarlarla ihracat fırsatlarımızı artırma fırsatı yaratırken, yüksek kaliteli ürünlerimizi gururla küresel çimento pazarına sunuyoruz. “Dış pazarlarda büyük ilgi gören kalsiyum alüminat çimentosu, benzersiz mukavemet ve dayanıklılık özellikleriyle Intercem’de dikkat çekti.”

Çimsa olarak faaliyet gösterdikleri alanlarda yaptıkları yatırımlarla küresel varlıklarını güçlendirdiklerini vurgulayan Dr. Umut Zenar “Güçlü ihracat ve lojistik ağımızla Ortadoğu, Avrupa, Kuzey Afrika ve Amerika başta olmak üzere 70’i aşkın ülkede Çimsa markasıyla varız. İspanya Valensiya’daki Buñol Fabrikasının üretim ve dağıtım ağımıza eklenmesiyle küresel beyaz çimento pazarında 2. sıraya yerleştik, Avrupa, Kuzey Afrika ve Güney Amerika’daki ihracat ağımızı güçlendirerek etki alanımızı genişlettik. “Çimsa markasıyla attığımız bu adımla uluslararası yatırım ağımızı Buñol ile taçlandırdık ve Türkiye’deki liderlik konumumuzu global arenaya taşıdık” dedi.

Büyüyen küresel operasyonlarının temelini oluşturan Ar-Ge faaliyetlerini ulusal ve uluslararası platformlarda sürdürdüklerini belirten Dr. Umut Zenar,O devam etti:

“Sürdürülebilir yapı malzemeleri alanında yeni ürünler geliştiriyor ve yeni nesil teknolojileri inceliyoruz. İleri teknoloji analiz altyapımız ve alanlarında uzman araştırmacılarımızla sürdürülebilir ürünler alanında yeni projeler geliştireceğiz. “Müşteriler ve üniversitelerle gerçekleştireceğimiz projelerle yenilikçi ürün ve hizmetler geliştirerek müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmayı ve yapı malzemeleri sektörünün yenilikçi oyuncuları arasında olmayı hedefliyoruz.”

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

honaz-ajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu